OVER IJSCLUB ZEVENHUIZEN

IJsclub Zevenhuizen is opgericht in 1880 onder de naam Zevenhuizensche IJsclub. De vereniging zorgt bij goed winterweer en voldoende ijsdikte voor een mooie geveegde ijsbaan op het minder diepe deel van de Rottemeren of bij de Hennipgaarde. Er wordt dan een 400 meter baan gemaakt, maar ook een ijshockeyveldje en een oefenbaantje voor de kleintjes.

Daarnaast organiseert IJsclub Zevenhuizen nog veel meer winterse activiteiten, zoals de Snertwandeltocht, de Molentocht Rottemeren en schaatswedstrijden.

Lees hier meer over IJsclub Zevenhuizen.

VOOR WINTER- &

SCHAATSLIEFHEBBERS

IJsclub Zevenhuizen is voor iedereen die een passie heeft voor winters weer en schaatsen. Dus eigenlijk voor iedereen.

​

Word lid van onze club en geniet van alle winterse activiteiten op en rond de Rottemeren!

DOOR & VOOR ZEVENHUIZENAREN

IJsclub Zevenhuizen wordt gedragen door heel wat vrijwilligers met een ontzettende hartstocht voor schaatsen.

​

Op dit moment zijn wij nog op zoek vrijwilligers. Wil je bijdragen? Laat het ons weten.